خرید عمده مایو در بازار تهران

اگه دنبال خرید عمده مایو از بازار تهران هستید تا آخر این مطلب همراه ما باشید

برای خرید عمده مایو زنانه و مایو مردانه همچنین لوازم شنا برای فروشگاه ها و استخر ها میتوانید بصورت حضوری و تلفنی اقدام کنید. در ادامه به مدل های موجود و نحوه ثبت سفارش و مراحل ارسال مرسوله اشاره خواهیم کرد.

مرکز خرید مایو در تهران

پیدا کردن عمده فروش مایو در بازار که دست اول باشه کار راحتی نیست. فروشگاه مایوران در بازار تهران یکی از مراکز عمده فروشی مایو هست که تنوع بسیار بالایی دارد.

شما برای خرید مایو از فروشگاه مایوران میتوانید بصورت تلفنی و حضوری اقدام کنید. فروشگاه مایوران از سال 1395 بصورت آنلاین و حضوری اقدام به فروش محصولات شنا میکند. در این سال ها مجموعه های آبی زیادی شامل پارک های آبی، استخر ها و همچنین فروشگاه های محصولات شنا از جمله مشتریان ما بوده اند.

خرید عمده مایو زنانه

انواع مایو زنانه برای خرید عمده شامل مایو اسلیپ، بیکینی، دو تیکه، دامن دار و پادار می باشد. شما میتوانید از میان مدل های موجود بر اساس نیاز خود محصولات را انتخاب و برای ارسال فاکتور اعلام کنید.

 

 

آدرس خرید عمده مایو

تهران – خیابان مولوی – نرسیده به میدان محمدیه – سرای حاج قاسم – پاساژ فرمانی – فروشگاه مایوران

برای دسترسی به فروشگاه مایوران میتوانید در ایستگاه بی آر تی و مترو محمدیه خارج شده و طبق آدرس مراجعه کنید.

مرکز خرید مایو مردانه در تهران

همچنین برای خرید مایو مردانه نیز می توانید از طریق فروشگاه مایوران اقدام کنید. انواع مایو اسلیپ، پادار و سونایی در فروشگاه مایوران موجود می باشد. شما میتوانید انواع مدل موجود در سایت را بصورت عمده سفارش دهید.

فروش عمده مایو ترک

شما در فروشگاه مایوران می توانید انواع مایو های خارجی رو نیز سفارش دهید. ما در فروشگاه مایوران انواع مایو از کشور های چین، ترکیه و کشور های اروپایی را موجود داریم و شما میتوانید به راحتی ثبت سفارش کنید.

 

 

دیدگاه‌ها غیرفعالند.

پر فروش ها
  • 6%
    قیمت اصلی تومان۳۷۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۳۵۰,۰۰۰ است.
  • 6%
    قیمت اصلی تومان۳۷۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۳۵۰,۰۰۰ است.