مایو حجابی

مایو حجابی کاربرد های متفاوتی دارد که در ادامه به انواع کاربردش خواهیم پرداخت و همچنین به انواع اون میپردازیم و در نهایت روش خرید رو بهتون معرفی میکنیم.

 

مایو با حجاب

یکی از کاربرد هایی که مایو اسلامی یا همون مایو حجاب برای اون ایجاد شده و مورد استفاده میگیره موضوع پوشش بیشتر هست برای افرادی که دوست دارند در استخر یا در پارک های بدن خودشون رو بیشتر بپوشانند. حال این میزان پوشش از پوشش کامل گرفته که تا مچ پا و مچ دست هست و یا پوشش نیمه که تا زانو و آرنج می باشد.

 

کاربرد های دیگر مایو زنانه حجابی

اگر بخواهیم از کاربرد های دیگر مایو حجابی بجز پوشش بگیم باید به اهدافی مانند بدنسازی، پدل برد، ورزش های آبی، حمام آفتاب و … اشاره کرد که بسیار استفاده از این مایو رو برای مصرف کنندگان کاربردی میکنه.

 

قیمت مایو حجابی

برای استعلام قیمت مایو می بایست به مسائل مهمی توجه کرد از جمله متریال مورد استفاده در مایو که شامل جنس پارچه، جنس زیپ می باشد همچنین دارا بودن جیب و کاپ نیز بر قیمت آن اثر گذار خواهد بود. اما نکته ای که شاید خیلی از افراد به اون توجه نکنند موضوع دوخت می باشد که بدلیل پوشش کامل این مایو و درگیر بودن بدن با کل مایو سفتی و محکمی دوخت بسیار در قیمت گذاری این مایو تاثیر گذار خواهد بود.

 

مراکز فروش مایو حجابی

تولید کننده های محدودی در ایران در زمینه تولید مایو اسلامی فعال هستند که از جمله قدیمی ترین آن ها فروشگاه مایوران می باشد که در پلتفرم های زیر اقدام به فروش محصولات خود می کند

 

مایو حجابی دیجی کالا

مایو حجابی باسلام

مایو حجابی ترب

مایو حجابی دیوار

 

خرید مایو حجابی

برای خرید مایو حجابی میتونید از طریق وب سایت ما به آدرس mayoran.ir و یا از طریق سایر پلتفرم های فروش اقدام کنید.

 

لیست مایو های حجاب پر فروش سایت مایوران

 

  • دیدگاه‌ها غیرفعالند.

    پر فروش ها
    • 6%
      قیمت اصلی تومان۳۷۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۳۵۰,۰۰۰ است.
    • 6%
      قیمت اصلی تومان۳۷۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۳۵۰,۰۰۰ است.