مایو نیمه پوشیده دیجی کالا | مایوران فروشنده برتر

قطعا خرید مایو های خاص مثل مایو نیمه اسلامی زنانه یکی از چالش های بانوان می باشد چرا که تولید کنندگان کمی برای عرضه این محصول وجود دارد.
فروشگاه مایوران با بیش از 6 سال سابقه درخشان در حوزه تولید پوشاک ورزشی مخصوصا شنا در چند سال اخیر در تلاش بوده و هست تا این دغدغه رو برای مشتریان عزیز برطرف کرده و جنس با کیفیت و مطابق با نیاز شما ارائه کند.

در طی این سالها ما در کنار مشتریان عزیزی بودیم که از پلتفرم های مختلف اقدام به خرید از فروشگاه مایوران رو داشته و همچنان نسبت به خرید اقدام می کنند.

پلتفرم هایی که میتونید فروشگاه مایوران رو داخلش بجز سایت خودمون پیدا کنید شامل دیجی کالا، ترب، با سلام، دیوار، اینستاگرام و تلگرام هست که میتونید خیلی راحت سفارش های خودتون رو ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین بدلیل سابقه زیاد فروشگاه ما در پلتفرم های دیجی کالا و با سلام میتونید نظر مخاطبین رو در مورد محصولات ما ببینید و با اطلاع بیشتر و خیال راحت تری اقدام به خرید کنید.

مایو نیمه اسلامی ما شامل محصولات زیر می باشد:

 

  •  

    در تمامی مایو های نیمه اسلامی از پارچه شنایی فلامنت استفاده شده و دوخت آن بسیار محکم و قوی بوده و به راحتی از هم باز نمی شود. از ویژگی های دیگر آن خشک شدن سریع مایو بدلیل جنس پارچه می باشد. همچنین سعی شده تا از پارچه با ضخامت مناسبی استفاده بشه که در صورت انتخاب سایز درست بدن کاملا پوشش داده شود و حس امنیت به شما منتقل شود.

    از کاربرد های مایو نیمه اسلامی میتوانیم به جلوگیری از سوختگی پوست در سواحل و استخر های روباز اشاره کنیم. همچنین از این مایو های نیم پوشیده در باشگاه های بدنسازی هم می شود استفاده کرد. از مزایای مایو های اسلامی نیمه پوشیده مایوران استفاده راحت از آن می باشد چرا که زیپ آن از جلو بوده و نیاز به نفر دومی برای پوشیدن آن نیست.

     

    این مایو در رنگ بندی های مختلف و جذاب ارائه شده و هر رنگ مخاطبین خاص خودش را دارد. همچنین در سایز های مدیوم، لارج، ایکس لارج، دو ایکس لارج و سه ایکس لارج خدمت شما ارائه می شود. شما برای انتخاب سایز مناسب می بایست به جدول سایز بندی زیر مراجعه کنید.

    برای دیدن مدل های دیگر مایو های زنانه فروشگاه مایوران همچون مایو پادار زنانه، مایو اسلیپ زنانه، مایو دامن دار زنانه و مایو دو تیکه زنانه روی اسم هر کدام کلیک کنید.

    مایو اسلامی دیجی کالا با مایوران
    وقتی شما مدل مایو اسلامی را در سایت دیجی کالا جستجو کنید قطعا مدل های فروشگاه مایوران رو در ابتدای لیست مشاهده خواهید کرد.

    حتما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت خرید مایو از سایت مایوران و چه از سایر کانال های فروش ما امکان تعویض سایز برای شما وجود داشته و از این بابت هیچگونه نگرانی را نداشته باشید.

    مایو اسلامی مردانه
    بین مایو اسلامی زنانه و مردانه با توجه به فاقی که این کار دارد وجود نداشته و هم آقایان و هم بانوان امکان استفاده از این مدل را خواهند داشت.

    دیدگاه‌ها غیرفعالند.

    پر فروش ها
    • 6%
      قیمت اصلی تومان۳۷۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۳۵۰,۰۰۰ است.
    • 6%
      قیمت اصلی تومان۳۷۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۳۵۰,۰۰۰ است.